Kreativní kampaně pro Allianz Direct

09. 10. 2009

WDF – Web Design Factory i letos pokračuje ve tvorbě kreativy interaktivních kampaní pro všechny tři hlavní online produkty Allianz Direct – autopojištění, cestovní pojištění a pojištění majetku a odpovědnosti.

Pro cestovní pojištění jsme letošní léto navázali na loňskou úspěšnou kampaň „půlka pojištění vám na cestu stačí“ a opět jsme komunikovali 50% slevu online pojištění. Mezi vizuály se objevila např. polovina plavek nebo stanu. V kampani pro Autopojištění jsme využili známé zobrazení křižovatky z typických testů autoškoly. Zdůraznili jsme výhody online pojištění i to, že Allianz Direct oceňuje bezpečné řidiče.

Zajímavá je i kampaň, která podporuje pojištění majetku a odpovědnosti. Vybrali jsme 3 události, které se mohou stát každému – vytopení koupelny sousedům, vykradení bytu během dovolené a vyhoření počítače při noční bouřce. Tentokrát jsme zvolili čistou textovou komunikaci v korporátních barvách – modré a bílé. Samotné nešťastné události jsou pak znázorněny pomocí speciálních flashových efektů. Věříme, že všechny kampaně osloví v online světě cílovou skupinu, pro kterou jsou určeny a společnost Allianz Direct zvýší povědomí o svých produktech i značce.