Bobíkova killparáda na shortlistu Louskáčka

01. 04. 2007

Stejně jako minulý rok, kdy se nominace dočkala prezentace Bob a Dave pro Budějovický Budvar, i letos byl na prestižní ocenění nominován projekt za kterým stojí WDF – Web Design Factory. Jen Bob se změnil na Bobíka a pivovar vystřídal internetový portál.

Bobíkova killparáda, společný projekt WDF a reklamní agentury Kaspen a.s. vznikl pro NetCentrum s.r.o., provozovatele Centrum.cz, druhého nejnavštěvovanějšího portálu v české republice. Celý projekt byl koncipován v návaznosti na televizní reklamní kampaň a přirozeným způsobem jí rozšiřoval. Nominací v kategorii D1 (Techniques - Interactive / Internet) byla oceněna nejen kreativní originalita, ale samozřejmě i celkové řešení projektu. Louskáček je prestižní soutěž zaměřující se na nejkreativnější a nejlepší českou reklamu a je každoročně pořádán Art Directors Clubem České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Ocenění je součástí Art Directors Club of Europe Awards, vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Barceloně.