Poštovní spořitelna otevřela nový i-Space
15. 05. 2007
Úspěšný internetový projekt Maxlive.cz, akční webové stránky nabízející zábavu nejen pro klienty Poštovní spořitelny, dostal svého následovníka. Zapomeňte na Maxlive, přichází i-Space a rozhodně je na co se těšit.
Spolupráce s WDF - Web Design Factory se Poštovní spořitelně, členu skupiny ČSOB a.s., dlouhodobě osvědčuje – vždyť také WDF stojí jak za prezentací www.postovnisporitelna.cz, tak za projektem www.maxlive.cz. A právě Maxlive.cz nyní nahrazuje projekt s novým jménem, ale podobným zaměřením, www.i-space.cz. Koncept projektu i-Space nabízí návštěvníkům řadu možností jak se na internetu bavit, jak získat informace o kulturních nebo sportovních akcích, spojení s Poštovní spořitelnou pak například umožňuje snadno získat vstupenky na akce pořádané pod její hlavičkou. Celý web je rozdělený do několka sekcí, které již svým názvem jasně naznačují jaké informace v nich uživatel najde. Movie-space nebo Music-space se věnují filmům či hudbě, v obou sekcích uživatelé najdou bohaté kalendáře akcí, s možností doporučit vlastní akce, které se pak mohou v této nabídce také objevit. Populární fotografické soutěže známé z Maxlive.cz neskončily a uživatelé je najdou v rámci Photo-space, těšit se mohou i na lákavé ceny pro vítěze pravidelných kol – tentokrát to jsou populární přehrávače Apple iPod. Zajímavá a v této oblasti velmi netradiční je sekce Data-space, která uživatelům nabízí až 45 MB datového prostoru, který mohou použít pro uskladnění vlastních souborů.