Budvar.tv v novém

15. 05. 2007

Redesignu a nového obsahu se dočkal také projekt Budvar.tv, jehož úkolem je představit známou značku jako pivo, které vyniká svou chutí a kvalitou. A jak už je zvykem, na www.budvar.tv se na to jde od lesa. Tedy ne doslova, hluboké šumavské hvozdy na webu nehledejte. Uživatelé se nicméně budou moci seznámit s oblíbeným nápojem velmi netradiční formou a doslova do hloubky.

WDF – Web Design Factory pro klienta Budějovický Budvar, n.p. připravila unikátní multiplayerovou hru „Pivní hlubina“, která je založená na již dobře známém a mezi uživateli oblíbeném sbírání virtuálních „Budvárků“. Posun k multiplayeru, tedy společnému hraní více uživatelů je poutavým rozšířením již tak velmi oblíbených flashových her. Koncept hry spočívá v prozkoumávání, což navazuje na hlavní myšlenku celoroční kampaně Budějovického Budvaru. Vizuální a hravé pojetí celého webu pak doplňuje hlavní soutěž „Najdi v chuti 30 emocí“ a řada dalších flashových her, obvykle s hokejovou tématikou. Virtuální „Budvárky“ pak bylo možné vsázet na výsledky utkání právě proběhlého hokejového mistrovství světa. Žádné překvapení, právě Budvar je totiž oficiálním pivem čekého hokeje. Důraz na společnou komunikaci a zážitky prostupuje celým webem, nechybí proto ani chatová místnost nebo diskusní fóra. K dispozic jsou ale i fotoalba, seznamy hospod nebo tapety ke stažení. Spolupráce WDF – Web Design Factory a Budějovického Budvaru na projektu Budvar.tv trvá již čtvrtým rokem.