Vítězná koncepce pro Karlovarské minerální vody

15. 10. 2008

WDF – Web Design Factory zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci komplexního projektu tří webů společnosti Karlovarské minerální vody, konkrétně pro produkty Mattoni, Magnesia a Aquila. Vše startuje přípravou samostatných microsites na podporu komunikačních kampaní, jako je např. www.praljstesi.cz.

Koncepce zahrnuje zcela nový, moderní a dynamický design prezentací, samozřejmostí pak je důraz na novou a originální funkcionalitu a otevřený přístup k uživatelům, což jsou vždy silné stránky řešení projektů z dílny WDF. Představeno bude výrazně větší množství interaktivních nástrojů a zároveň dojde i k významné obsahové a strukturální změně prezentací. Klíčové značky Karlovarských minerálních vod získají silné online zázemí a v tomto ohledu se posunou na špičku ve své kategorii, a to nejen v rámci České republiky. Hlavním cílem zásadní přeměny všech webů bude větší zaměření na uživatele a maximální podpora postupnému vytvoření loajální komunity příznivců jednotlivých značek.