Nová komiksová kampaň na Google Chrome
04. 06. 2009
Společnost WDF – Web Design Factory vytvořila pro český Google ryze lokální komiksovou kampaň na nový webový prohlížeč Google Chrome. Kampaň s názvem Nová cesta na internet představí prostřednictvím třech různých verzí hlavní benefity prohlížeče, kterými jsou rychlost, jednoduchost a bezpečnost.
„Nová cesta na Internet“ má zejména vzdělávací charakter a je zaměřená na běžné uživatele. Komiks má za cíl poutavou a jednoduchou vizuální formou uživatelům představit praktické benefity prohlížeče při práci s internetem. Autorem komiksových kreseb je český kreslíř David Böhm.„Informací je v dnešní době spousta, proto jsme chtěli vymyslet jiný způsob, jak upoutat pozornost uživatelů a jednoduše jim objasnit, proč se jim s prohlížečem Google Chrome bude s internetem pracovat lépe,“ říká Kateřina Holcmanová, marketingová manažerka českého Googlu.
„To, že jsme vsadili na správnou kartu, nám potvrdily i testy v obsahové síti Google, které přinesly nadstandardní výsledky“ říká Daniel Mlynář, sales and marketing director WDF.
Prohlížeč Google Chrome byl vyvinut s ohledem na požadavky „dnešního webu" , jak i aplikací, které se objeví v dohledné budoucnosti. Společnost Google ho na trh v beta verzi uvedla v září 2008.
Tři verze komiksu ve flashovém formátu najdete zde.