Když k vám web skutečně promlouvá

29. 09. 2006

V srpnu jsme ve WDF – Web Design Factory, spol. s r. o. připravili pro AEGON Pojišťovnu, a. s., interaktivního průvodce produkty pojišťovny, který pomáhá návštěvníkům webu, potenciálním klientům pojišťovny, vybrat si z nabídky pojištění.

Průvodce rozšiřuje informace na webové stránce www.aegon.cz o příběh, který produkt pojišťovny zasazuje do každodenního životě jednoho z jejích klientů. Návštěvník, která danou životní situaci dobře zná, se tak snadno identifikuje z pojišťovacím produktem a snadněji si z nabídky vybere. Koncepce story-tellingu v reklamě dostává díky interaktivitě nový rozměr, když můžete návštěvníka do příběhu zapojit a cíleně ho oslovovat kreativou ušitou na míru právě jemu. Moderní marketingová komunikace hledá novou cestu k zákazníkům. Takovou cestu, která neotřelým způsobem „promluví příjemci kampaně do duše“ a představí mu vaše produkty.