eBeton.cz – nahlédněte do encyklopedie o betonu
10. 03. 2010
Pro Svaz výrobců betonu v ČR jsme vyvinuli netradiční internetový portál ebeton.cz . Jeho cílem je představit veřejnosti základní informace o využití betonu a jeho typech. Portál připomíná interaktivní encyklopedii zaměřenou na tento stavební materiál.
3D konference pro Clarion Congress Hotel Prague
03. 03. 2010
WDF přešla v rámci vývoje webové prezentace pro Clarion Congress Hotel Prague do druhé fáze. 22.2.2010 jsme spustili originální prohlížecí aplikaci v sekci konference, která je pro klienta klíčová. Jádrem aplikace je panoramatický prohlížeč. Ten uživateli umožňuje virtuální prohlídku prostoru ze sférických nebo kubických fotografií, a to v 3D formátu. Uživatel si tak může prohlížet prostory v 360 stupních nebo přibližovat a oddalovat pohled.
Fanděte s námi!
20. 01. 2010
WDF – Web Design Factory vytvořila zábavnou microsite www.fandetesnami.cz. Tématem jsou samozřejmě blížící se zimní olympijské hry ve Vancouveru. Prožijte olympijskou atmosféru očima sportovců - čtveřice českých olympijských nadějí (Martina Sáblíková, Patrik Eliáš, Lukáš Bauer a Tomáš Kraus) pro vás píše blogy plné postřehů přímo z centra dění.
Aquila web pro Karlovarské minerální vody
05. 01. 2010
WDF – Web Design Factory vytvořila web www.aquila-aqualinea.cz pro Karlovarské minerální vody a.s. Prezentace byla spuštěna 14.12. a měla by oslovit především mladé dívky a ženy. Kromě představení produktů Aquila je další obsah je rozdělen do 3 hlavních sekcí – Zábava, Trendy a Sport. Velký prostor je v prezentaci věnován uživatelskému obsahu v podobě speciální fotoblogů.
Nová webová prezentace Emco
17. 12. 2009
WDF – Web Design Factory vytvořila web www.emco.cz pro Emco spol. s r.o. Prezentace byla spuštěna 9.12. a představuje nejen samotné produkty zdravé výživy Emco, ale nabízí i další zajímavé informace a online nástroje jako je například analyzér vašich snídaní.
Projekt pro Fond Ohrožených Dětí
05. 11. 2009
WDF – Web Design Factory participuje na charitativním projektu „Kam mám jít“. V poměrně krátkém čase, bez nároku na honorář, vznikl web www.kammamjit.cz, který nabízí zdarma ke stažení píseň, ve které mimo jiné zpívají i děti z projektu Klokánek. Web je vytvořený pomocí technologie flash a podporuje také šíření písně v sociálních sítích (Facebook).
Nová prezentace pro Clarion Congress Hotel Prague
04. 11. 2009
WDF – Web Design Factory vytvořila nové webové stránky www.cchp.cz pro Clarion Congress Hotel Prague. 20.10. jsme spustili první fázi projektu. Nová prezentace je zaměřená zejména na image hotelu, prezentující jeho vysoký standard a také velmi rozsáhlé portfolio služeb.
Kreativní kampaně pro Allianz Direct
09. 10. 2009
WDF – Web Design Factory i letos pokračuje ve tvorbě kreativy interaktivních kampaní pro všechny tři hlavní online produkty Allianz Direct – autopojištění, cestovní pojištění a pojištění majetku a odpovědnosti.
Beďarová pomsta – zábavná aplikace na Facebook
22. 09. 2009
WDF – Web Design Factory připravila a spustila pro společnost Walmark, konkrétně produkt Acneon, zábavnou aplikaci „Beďarová pomsta“ "Beďarová pomsta". Zadáním pro naši agenturu bylo vytvořit komunikaci s virálním potenciálem a cílením na teenagery.
Nový web pro Magnesii
18. 09. 2009
WDF – Web Design Factory vytvořila novou webovou prezentaci www.magnesia.cz pro Karlovarské Minerální Vody, a.s. Web je první realizovaná součást komplexního projektu, který pro našeho klienta připravujeme. Následovat budou weby pro produkty Aquila a Mattoni.
10 let výročí WDF
11. 09. 2009
Když v roce 1987 vznikl název „Internet“, nikdo netušil, že o deset let později ho bude aktivně využívat více než miliarda lidí… Když v roce 1999 sehraná trojice internetových fanatiků založila agenturu WDF, asi málokdo tušil, že projekty WDF budou o deset let později virtuálně spojovat miliony lidí z celého světa…
WDF teambuilding
01. 09. 2009
Ve dnech 28. a 29. 8. proběhl ve WDF – Web Design Factory opět tradiční celofiremní teambuilding. Hlavním tématem akce bylo tentokrát Desatero přikázání – tvořené deseti originálními úkoly, které čekaly na každého z nás. Číslice 10 nebyla vybrána náhodně, na letošní rok totiž připadá i výročí 10 let od založení naší firmy.
Nová podoba aplikace Moje televize
23. 06. 2009
WDF – Web Design Factory, s.r.o. vytvořila nový web www.mojetelevize.cz pro společnost GENIUS MEDIA s.r.o. Tento projekt nabízí unikátní systém založení a správy portfolia libovolného množství webových televizí s jedním či více kanály. Unikátní jsou možnosti personalizace uživatelského rozhraní, které je schopné se maximálně přizpůsobit corporate identity jejího provozovatele.
Nová komiksová kampaň na Google Chrome
04. 06. 2009
Společnost WDF – Web Design Factory vytvořila pro český Google ryze lokální komiksovou kampaň na nový webový prohlížeč Google Chrome. Kampaň s názvem Nová cesta na internet představí prostřednictvím třech různých verzí hlavní benefity prohlížeče, kterými jsou rychlost, jednoduchost a bezpečnost.
Živly v bannerech pro Allianz Direct
20. 04. 2009
WDF – Web Design Factory připravila kampaň pro online Pojištění odpovědnosti a majetku společnosti Allianz Direct. V nové kampani jsme se nechali inspirovat skutečnými živly, které mohou ohrozit náš majetek a převedli jsme je do online prostředí. Na internetu tak můžete potkat vyhořelé nebo vytopené bannery, které ale naštěstí byly pojištěné u Allianz Direct
Nový web Hotelu Bellevue
15. 04. 2009
WDF – Web Design Factory vytvořila nové webové stránky www.bellevuehotels.cz pro Hotel Bellevue Český Krumlov. Nová prezentace je zaměřená zejména na image, která odpovídá vysokému standardu tohoto hotelu. Samozřejmostí je mnoho informací a fotografií hotelu, ale i z Ćeského Krumlova a jeho okolí.
Nový web Copy General
03. 04. 2009
WDF – Web Desing Factory vytvořila nové webové stránky pro společnost Copy General, s.r.o. www.copygenral.cz. V prezentaci byl kladen důraz na maximální přehlednost a snadnou orientaci v široké nabídce společnosti. Pro definici základních oblastí jsme použili segmentovanou navigaci se speciálním barevným odlišením a nastavili mnoho vazeb mezi jednotlivými produkty a skupinami produktů.
Allianz Direct i v novém roce s WDF
11. 03. 2009
Úspěšná spolupráce WDF a Allianz Direct pokračuje i v roce 2009. WDF připravuje kreativní koncepci, design i produkci nových kampaní na online pojištění. V první vlně se opět věnujeme autopojištění a nové možnosti získat bonus na povinné ručení až na 3 další vozy.
Adresná reklama Google Chome
10. 03. 2009
Agentura WDF pokračuje i v novém roce ve spolupráci s Google Česká republika. Jako kreativní agentura připravuje WDF pro Google komunikační řešení pro český trh, partnerské projekty i online kampaně. Nyní je to například kampaň Google Chrome.
Doodletoo.com na shortlistu Louskáčka
06. 03. 2009
WDF se opět dočkala nominace na shortlist Louskáčku – tentokrát se speciálním online projektem www.doodletoo.com v kategorii Websites/Microsites. Doodletoo.com je zábavný web s originálním interaktivním nástrojem pro kreslení myší – kreslící chat.
WDF lyžuje s McDonalds
16. 02. 2009
Pro mediální agenturu OMD a jejího klienta, McDonalds ČR, jsme vytvořili interaktivní banner se zábavnou lyžařskou hrou na podporu kampaně „Sýrová sezóna v McDonalds“. Zájem o hru vyjádřený v číslech předčil všechna očekávání.
Zlatá Pecka pro WDF
02. 02. 2009
WDF – Web Desing Factory získala další prestižní ocenění za svou práci, tentokrát Zlatou peckou za rok 2008. V kategorii microsite zvítězil v silné konkurenci projekt FS8000.cz, vytvořený pro Stock Plzeň a.s.
Golf 24 s WDF
26. 01. 2009
WDF – Web Desing Factory vytvořila nové webové stránky pro společnost Golf 24 Promotion s.r.o. www.golf24.cz. Moderní stránky v „golfovém“ designu nejen prezentují společnost, ale slouží i pro registraci do golfových turnajů nebo pro objednání golfového zájezdu.
Weselé webové wánoce wám winšuje WDF!
22. 12. 2008
Letos jsme toho upekli opravdu hodně a tak bychom se rádi podělili se všemi! Přejeme všem našim milým klientům, ale i celému českému webu, veselé vánoce a všechno nejlepší do nového roku. Připravili jsme pro vás i malý vánoční dárek, podívejte se.
Technology Fast 500 EMEA
11. 12. 2008
WDF – Web Design Factory se v letošním roce umístila na 488. místě v Deloitte Technology Fast 500 EMEA 2008, žebříčku 500 nejrychleji rostoucích technologických společností v EMEA. Hodnocení jsou založena na procentuálním růstu tržeb po dobu pěti let. WDF – Web Design Factory během tohoto období narostla o 344,3 %.
Velký úspěch WDF v mezinárodní soutěži Computer Space
18. 11. 2008
WDF – Web Design Factory se letos poprvé zúčastnila mezinárodní soutěže Computer Space, která mimo jiné hodnotí webové projekty. Přihlásili jsme 3 konkrétní projekty a ty vybojovaly 2 první místa! Úspěšný byl zpravodajský portál www.denik.cz a microsite www.fs8000.cz pro Fernet Stock.
Dovolená snů s WDF
11. 11. 2008
Společnost Nestlé Česko, s r.o. spustila od začátku listopadu novou soutěž pro ČR a SR s produkty značky Orion – Koko, Margot a Banány v čokoládě. Na stránkách www.komaba.cz, které kompletně, včetně kreativy vznikly ve WDF, představuje netradiční formou pravidla soutěže a lákavé výhry, kterými jsou zájezdy do exotických destinací.
Velký úspěch WDF na WebTop100
10. 11. 2008
V letošním ročníku prestižní soutěže o nejlepší domácí webové prezentace WebTop100 jsme opět uspěli – a to hned na několik frontách. První místo v kategorii microsite získal web novinky na trhu lihovin, www.fs8000.cz, vyrobený pro Stock Plzeň - Božkov s.r.o., který byl vytvořen na základě zadání agentury Outbreak.
Technology Fast 50
30. 10. 2008
Dne 15.10.2008 proběhlo v hotelu Palace Praha slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Technology Fast 50, pořádané společností Deloitte již po deváté. WDF dosáhla skvělého úspěchu tím, že se již počtvrté v řadě umístila v tomto prestižním hodnocení, a to opět nejvýše v rámci svého oborového zaměření.
VKV mají webové stránky
23. 10. 2008
K novému školnímu roku dostaly VKV dárek – vlastní internetové stránky www.velmikrehkevztahy.cz vytvořené ve WDF – Web Design Factory. Stránky byly spuštěny zároveň s novou řadou seriálu, která dostala také novou image.
Vítězná koncepce pro Karlovarské minerální vody
15. 10. 2008
WDF – Web Design Factory zvítězila ve výběrovém řízení na realizaci komplexního projektu tří webů společnosti Karlovarské minerální vody, konkrétně pro produkty Mattoni, Magnesia a Aquila. Vše startuje přípravou samostatných microsites na podporu komunikačních kampaní, jako je např. www.praljstesi.cz.
YouTube se naučilo česky!
10. 10. 2008
WDF – Web Design Factory se podílela na přípravě vstupu české verze YouTube na trh. V rámci spolupráce s Google Česká republika jsme připravili speciální set promo videí a podíleli jsme se na koncepci a produkčním zajištění YouTube párty, která se konala 9.10. v pražském klubu Mecca.
Partnerské kanály na YouTube
10. 10. 2008
WDF – Web Design Factory v rámci dlouhodobé spolupráce s Google Česká republika připravuje grafickou podobu vybraných partnerských kanálů na YouTube.
WDF teambuilding
01. 10. 2008
Dne 26.9. proběhl ve WDF – Web Design Factory dlouho očekávaný celofiremní teambuilding. Hlavním tématem akce nazvané „Pohanská pouť“ byli tentokrát staří pohanští bohové. Extrémní podmínky tmelí tým a tak samozřejmě nechyběly náročné terénní výstupy ani patřičná dávka adrenalinu, například ve formě zorbingu.
Prezentace nadnárodní společnosti GCE
23. 09. 2008
Ve WDF – Web Design Factory byly vytvořeny nové webové stránky nadnárodní společnosti GCE Gas Control Equipment, předního světového výrobce zařízení pro použití technických plynů. Netradičně rozsáhlý projekt stránek www.gcegroup.com zahrnuje jak korporátní web, tak prezentace jednotlivých národních poboček.
Google spolupracuje s WDF
03. 07. 2008
Agentura WDF – Web Design Factory se stala jednou z partnerských kreativních agentur společnosti Google v České republice.
Vyhledávač penzijního připojištění AEGON
01. 07. 2008
Dnem 30.6. startuje nová komunikační kampaň pro společnost AEGON Pojišťovna a.s. a také nová microsite penze.aegon.cz na podporu produktu penzijního připojištění. Celá koncepce kampaně vznikla a byla produkována ve WDF - Web Design Factory.
Netradiční prezentace pro NetGuard a.s.
01. 07. 2008
WDF – Web Design Factory vytvořila nové webové stránky společnosti NetGuard, www.netguard.cz, která se věnuje realizaci projektů v oblastech IT Service Managementu, implementaci bezpečnostních technologií, monitorování a správy heterogenních prostředí a vývoj specializovaných aplikací na míru.
Viva Rezidence, bydlení za cenu nájmu
30. 06. 2008
WDF – Web Design Factory, ve spolupráci s agenturou Quo s r.o., dokončila nový web developerského projektu Viva Rezidence - www.rezidenceviva.cz. Stránky představují nabídku 162 bytových jednotek v šesti nízkých činžovních domech v klidné vilové zástavbě lokality Čakovice.
Nový web The Orchard Ostrava
25. 06. 2008
WDF – Web Design Factory vytvořila nový web developerského projektu The Orchard, www.theorchard.cz, společnosti Red Group. Jde o moderní kancelářský a hotelový komplex, který má ambice stát se novým centrem dění v Ostravě, s dynamickou a příjemnou atmosférou.
Online marketing pro Allianz Direct
03. 06. 2008
WDF – Web Design Factory připravila kreativní řešení, design a produkci nové online kampaně společnosti Allianz Direct. Kampaň, která byla v online médiích silně zastoupena od března, probíhala ve třech komunikačních vlnách. Nyní se objevuje třetí vlna kampaně, která prezentuje především rychlost nové online aplikace Allianz Direct.
Nová webová prezentace pro Starcom MediaVest Group
19. 05. 2008
WDF – Web Design Factory vytvořila nové stránky www.smvgroup.cz pro české zastoupení nadnárodní mediální skupiny SMV Group. Zároveň byla vytvořena speciální prezentace pro divizi SMV Digital www.smvdigital.cz, která se zabývá oblastí online medií.
Nový způsob online plateb PaySec
07. 05. 2008
WDF – Web Design Factory se podílela na vývoji a spuštění nové služby ČSOB na www.paysec.cz. V naší společnosti jsme navrhli a vyrobili logotyp PaySec a CI manuál značky. Vytvořili jsme design platebního systému, navrhli jeho ergonomii a zajišťovali jsme podporu při implementaci.
Výlet do vesmíru s Virgin Galactic
04. 04. 2008
WDF – Web Design Factory vytvořila webovou prezentaci pro agenturu Typ Agency, www.typgalactic.com, která se stala výhradním prodejcem letů do vesmíru společnosti Virgin Galactic. Video umístěné na webu vás seznámí s celým příběhem, který vás může čekat po vašem rozhodnutí podívat se do vesmíru.
Online kampaň Allianz Direct
13. 03. 2008
WDF – Web Design Factory připravila kreativní koncepci a design pro novou online kampaň společnosti Allianz Direct. Kampaň, která probíhá od března prezentuje formou jasného reklamního sdělení výhody online autopojištění.
Fernet Stock 8000
11. 03. 2008
Společnost Stock Plzeň a.s. představuje svoji revoluční novinku na trhu lihovin, Fernet Stock 8000. Na stránkách www.fs8000.cz byl spuštěn nový interaktivní projekt, který umožňuje sdílet zážitky a příspěvky účastníků eventů, kde byl produkt netradiční formou představen.
Deník.cz v novém
06. 02. 2008
WDF – Web Design Factory vytvořila pro společnost Vltava-Labe-Press, a.s. novou podobu zpravodajského portálu Deník.cz www.denik.cz , a jeho 73 regionálních verzí, jako je např. www.prazsky.denik.cz . Zcela nová tvář Deníku online je nyní přehlednější a přináší mnoho nových interaktivních možností.
Nescafé Classic
11. 01. 2008
Společnost Nestlé Česko, s r.o. zahajuje 11.1. novou soutěž pro ČR a SR s produktem Nescafé Classic. Na stránkách www.nescafe.cz/classic a www.nescafe.cz/sk/classic představuje netradiční formou především pravidla soutěže a lákavé výhry (varné konvice a kuchyně od společnosti Koryna).
Technology Fast 500 EMEA
03. 12. 2007
Naše společnost získala další ocenění. Po úspěchu v hodnocení Technology Fast 50 jsme se umístili na 224. příčce i mezi 500 nejvýše oceněnými společnostmi ve vyhlášeni Technology Fast 500. Soutěž porovnává výsledky technologických společností z celé Evropy a stření a východní Afriky.
Nová webová prezentace Credoma
08. 11. 2007
WDF – Web Design Factory vytvořila nové webové stránky pro finanční společnost Credoma a.s., www.credoma.cz. Moderní a svěží design je především krokem směrem k uživatelům webu a k jeho přehlednosti a dobré ergonomii.
Úspěchy ve WebTop100
01. 11. 2007
V letošním hodnocení webových prezentací WebTop100 naši klienti výrazně uspěli. V hlavním žebříčku se na 6. místě umístila prezentace Poštovní spořitelny, a.s. (www.postovnisporitelna.cz), v oboru finance získala 2. místo. První cenu získala v oboru potravinářství a gastronomie společnost Hamé, a.s. (www.hame.cz). Ocenění získali i další klienti.
Technology Fast 50
18. 10. 2007
V rezidenčních prostorech Městské knihovny v Praze proběhlo slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Technology Fast 50, pořádané společností Deloitte. WDF – Web Design Factory dosáhla, jako již tradičně, nejlepší pozice ve svém oborovém zaměření. Získali jsme 16. místo v regionu Střední a Východní Evropy a v České republice jsme dosáhli na vynikající 4. pozici!
Žiješ jen jednou!
05. 09. 2007
Staropramen přišel s u nás dosud nepříliš rozšířenou metodou, jak efektivně komunikovat se svou cílovou skupinou. Na stránkách www.zijesjenjednou.cz spustil nový interaktivní projekt, tzv. mikro-blogování. V zahraničí je již nová generace blogování populární. Umožňuje příspěvky uživatelů obratem přeposílat ostatním přátelům, dokonce i na mobilní telefon.
Nové weby Springer Media
31. 08. 2007
WDF – Web Design Factory vytvořila pro Springer Media CZ, s.r.o, člena vydavatelské skupiny Springer Science + Business Media, jednoho z vedoucích vydavatelů na světovém trhu odborných publikací, tři internetové portály pro jejich významné tituly: www.automotorevue.cz, www.imaterialy.cz, www.stavbaweb.cz
Jiný pohled na finance
01. 08. 2007
Ve WDF – Web Design Factory vznikly dva vizuálně výrazné a navzájem provázané weby pro společnost Partners – firemní web a online finanční magazín Finmag. V souladu s firemní filozofií společnosti Partners byly vytvořeny weby, které nejsou jen dalším nudným zdrojem informací ze světa financí.
Pardál v nové podobě
15. 07. 2007
WDF – Web Design Factory připravila facelift webu www.pardal.cz pro nové pivo Budějovického Budvaru. Prezentováno je pivo samotné, způsob kterým vzniklo a také zábavné propagační akce, kterých se může účastnit každý, kdo zavítá do Jižních Čech.
Facelift webu Orco
01. 07. 2007
WDF – Web Design Factory vytvořila nový facelift pro hlavní web společnosti Orco. Moderní a svěží design je především krokem směrem k uživatelům webu a k jeho přehlednosti a dobré ergonomii.
Online tisková konference Aegon
21. 06. 2007
Při příležitosti uvedení nového penzijního fondu společnosti AEGON na trh jsme vytvořili originální webové řešení pro online tiskovou konferenci.
Poštovní spořitelna otevřela nový i-Space
15. 05. 2007
Úspěšný internetový projekt Maxlive.cz, akční webové stránky nabízející zábavu nejen pro klienty Poštovní spořitelny, dostal svého následovníka. Zapomeňte na Maxlive, přichází i-Space a rozhodně je na co se těšit.
Budvar.tv v novém
15. 05. 2007
Redesignu a nového obsahu se dočkal také projekt Budvar.tv, jehož úkolem je představit známou značku jako pivo, které vyniká svou chutí a kvalitou. A jak už je zvykem, na www.budvar.tv se na to jde od lesa. Tedy ne doslova, hluboké šumavské hvozdy na webu nehledejte. Uživatelé se nicméně budou moci seznámit s oblíbeným nápojem velmi netradiční formou a doslova do hloubky.
Pramen zdraví z WDF
23. 04. 2007
Tradiční česká značka, Pribináček, se nyní představuje na novém webu, který vznikl ve WDF – Web Design Factory. Smetanový krém Pribináček tak probouzí chuť dětí (a přináší spoustu další zábavy) i na internetu.
Další ocenění pro projekty WDF
10. 04. 2007
Úzká spolupráce WDF – Web Design Factory a eBanky přinesla svoje ovoce. Spokojeni nejsou jen klienti banky, ale také odborníci. Nové stránky této nejprogresivnější elektronické banky v zemi totiž získaly 3. místo v kategorii Online v soutěži Zlatý středník.
Bobíkova killparáda na shortlistu Louskáčka
01. 04. 2007
Stejně jako minulý rok, kdy se nominace dočkala prezentace Bob a Dave pro Budějovický Budvar, i letos byl na prestižní ocenění nominován projekt za kterým stojí WDF – Web Design Factory. Jen Bob se změnil na Bobíka a pivovar vystřídal internetový portál.
Hrajte fotbal s Adidasem!
19. 03. 2007
WDF – Web Design Factory připravila pro společnost Adidas ČR interaktivní fotbalovou soutěž o zájezd na finále ligy mistrů. Na adrese fotbal.adidas.cz má každý fotbalový fanoušek možnost zahrát si online hru a vyzkoušet si své fotbalové schopnosti.
Originální online kampaň Canon
16. 03. 2007
WDF – Web Design Factory připravila pro svého klienta, společnost Canon, originální online kampaň na nové barevné kancelářské tiskárny. Mediální plán od WDF je zaměřen na přímé spojení s tiskovými odkazy a formáty webových stránek, doplněnými o kontextovou reklamu.
Budějovický Budvar má Pardála
14. 03. 2007
Společně s uvedením nového řízného piva pod značkou Pardál, připravila WDF – Web Design Factory pro Budějovický Budvar, n.p., nové akční webové stránky www.pardal.cz. Plná a hořká chuť piva Pardál vznikla podle přání samotných konzumentů.
WDF dosáhla obratu 33 miliónů
01. 03. 2007
WDF – Web Design Factory dosáhla v roce 2006 celkového obratu 33 miliónů Kč, což představuje nárůst téměř 40% oproti předchozímu roku. Velmi úspěšné období tak bylo potvrzeno dalším významným faktorem. WDF si udržuje stabilní růst po celou dobu svého působení na trhu.
Portál Finance.cz v novém
23. 02. 2007
Na počátku února se hojně navštěvovaný portál Finance.cz představil ve zcela nové podobě. Autorem řešení je WDF – Web Design Factory, úzce spolupracující s provozovatelem portálu, společností AWD Česká republika s.r.o.
Nejlepší elektronická banka v ČR má nový web
04. 01. 2007
S příchodem nového roku představila eBanka, a. s. novou webovou prezentaci, která nahrazuje dosavadní, již delší dobu sloužící tmavomodré stránky. Nový web vznikl ve velmi těsné spolupráci agentury WDF – Web Design Factory a eBanky.
Megavánoce u Karnevalu
11. 12. 2006
WDF – Web Design Factory připravila pro Karneval Media, a. s. speciální soutěžní vánoční kampaň. Na stránkách Megavanoce.cz je možné zaslat zdarma vánoční přání nebo přímo objednat akční nabídku internetového připojení a zároveň vyhrát zajímavé ceny.
Nejlepší technické řešení od WDF
22. 11. 2006
WebTop 100 je soutěž, která každoročně vyhodnocuje kvalitu internetových prezentací českých firem. V této soutěži, v hodnocení technických řešení, se na nejvyšší pozici umístil web společnosti Sophia Finance, který byl komplexně vytvořen ve WDF - Web Design Factory.
Kampaň pro Karneval od WDF
06. 11. 2006
WDF – Web Design Factory připravila novou online kampaň „Zrušte loading“ pro Karneval Media, s.r.o. Kampaň, která probíhá v říjnu a v listopadu prezentuje jasné reklamní sdělení a výhody internetového připojení Karneval a vyznačuje se i lokálním zacílením.
Úspěšná online kampaň eBanky
01. 11. 2006
Nová online kampaň eBanky, a. s. „Neplaťte paušální poplatky“ je opět velmi úspěšná. Díky použití vhodných reklamních formátů, dobrému zacílení a kvalitnímu media mixu, který pro eBanku již tradičně připravila WDF – Web Design Factory, se podařilo splnit cíle reklamní kampaně a zajistit její vysokou efektivitu.
Technology Fast 50
30. 10. 2006
V prestižním hodnocení společnosti Deloitte se WDF – Web Design Factory opět umístila velmi vysoko. V žebříčku nejrychleji rostoucích technologických firem, Technology Fast 50 za rok 2005, jsme se umístili na 16. místě ve Střední a Východní Evropě. V České republice jsme dosáhli na 4.místo a ve svém oborovém zaměření na místo první.
Nové Centrum.cz online
18. 10. 2006
Nové podoba portálu www.centrum.cz, která vznikla ve WDF – Web Design Factory je nyní online. Zcela nové koncepční řešení, které nabízí svým uživatelům v tématicky členěných záložkách více obsahu, je unikátním řešením nejen v ČR.
Nicorette a WDF proti kouření
10. 10. 2006
WDF – Web Design Factory vyvinula pro značku Nicorette interaktivní mobilní aplikaci, která si klade za cíl pomoci kuřákům omezit kouření a následně přestat úplně. Java aplikace „Poslední cigareta“ je k dispozici na webu www.nicorette.cz
Když k vám web skutečně promlouvá
29. 09. 2006
V srpnu jsme ve WDF – Web Design Factory, spol. s r. o. připravili pro AEGON Pojišťovnu, a. s., interaktivního průvodce produkty pojišťovny, který pomáhá návštěvníkům webu, potenciálním klientům pojišťovny, vybrat si z nabídky pojištění.
Nový proud v komunikaci na internetu
01. 09. 2006
V letních měsících jsme se intenzivně podíleli na přípravách vstupu nové telekomunikační značky O2 na český trh. Nový portál O2 Active www.o2active.cz vychází z osvědčených zábavně-obsahových služeb portálů Quick a Eurotel Live.
Nový web pro COTY
01. 08. 2006
WDF - Web Design Factory připravila pro svého klienta COTY Česká republika, k. s., který se zabývá distribucí parfému a kosmetiky pod značkami ASTOR, RIMMEL London a Miss Sporty, novou webovou prezentaci LoveTrap.
Korporátní web Hamé, a. s. od WDF
24. 07. 2006
Tradiční český potravinářský výrobce, společnost Hamé, a. s., představila v těchto dnech svoje nové webové stránky, které vytvořila agentura WDF – Web Design Factory. Moderní a dynamická prezentace prezentuje v rozsáhlém katalogu veškerou nabídku společnosti Hamé.
Facelift webu Poštovní spořitelny
17. 07. 2006
Poštovní spořitelna, člen skupiny ČSOB, a. s., provedla facelift svých internetových stránek. Jejich nová, přehlednější a atraktivnější podoba vznikla v agentuře WDF – Web Design Factory.
Pražská burza v novém designu
10. 07. 2006
Full service agentura pro interaktivní média, WDF – Web Design Factory, připravila nový design a ergonomické řešení webu Burzy cenných papírů Praha, který byl uveden do provozu od počátku července.
Trénujte chuť s Budvarem
21. 06. 2006
WDF – Web Design Factory připravila pro svého klienta Budějovický Budvar, n. p. novou interaktivní kampaň ve které představuje Budvar jako pivo, které vyniká svou chutí a kvalitou.
eBanka zakryla portály
05. 06. 2006
eBanka, a. s. pokračuje v originální komunikaci v interaktivních médiích. Kampaň „Vybírejte ze všech bankomatů všech bank v ČR jen za 6,90 Kč“ tentokrát vyjímečným způsobem překrývá titulní stránky vybraných internetových portálů.
Bob a Dave na shortlistu Louskáčka
11. 04. 2006
Prezentace www.bob-dave.cz pro Budějovický Budvar, n. p. byla nominována na Louskáčka 2005 v kategorii D1 - Interactive / Internet.
Uvařili jsme Dobrou hotovku!
04. 04. 2006
V rámci čtvrtého ročníku soutěže Český direkt o nejlepší direct marketingovou kampaň roku 2005, kterou pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ), byla oceněna další z našich prací.
Jsme členy Asociace.BIZ
07. 03. 2006
WDF - Web Design Factory se stala dvanáctou členskou společností Asociace.BIZ, která sdružuje dodavatele internetových řešení v České republice. Požadavkem Asociace.BIZ na své členy jsou aplikace nejmodernějších technologií, finanční stabilita společnosti a poskytování komplexních řešení a služeb - internet full-service.
Naše efektivní řešení
19. 12. 2005
V soutěži Internet Effectiveness Awards 2005, kategorii B2B, byla oceněna naše práce na projektu Benefit Plus - elektronická správa volitelných zaměstnaneckých výhod (Benefit Managment, s.r.o.). Návrh designu a Corporate Identity, stejně jako výroba www stránek včetně aplikačního pozadí, významně přispěl k úspěchu celého řešení.
Získali jsme Zlatou pecku
16. 11. 2005
Získali jsme prestižní kreativní ocenění, Zlatou peckou za rok 2005. V tradiční kreativní soutěži, pořádané Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace, získala toto nejvyšší ocenění www prezentace Bob a Dave pro Budějovický Budvar, n.p.